Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz jego potwierdzenie. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Paczka z reguły jest przygotowywana do wysyłki w maksymalnie 24 h.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
» szczegółowy opis form dostawy
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
» szczegółowy opis form płatności
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego naszego sklepu. Skontaktuj się z nami celem potwierdzenia terminu odbioru. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje on wówczas przyznania określonego rabatu.
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT możesz również umieścić w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Możesz anulować swoje zamówienia do momentu jego wysłania. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 573 01 25 07
Możesz anulować swoje zamówienia do momentu jego wysłania. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 573 01 25 07 lub mailowo: sklep@energia-sport.pl
Po wysłaniu przez nas zamówienia, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu objęte się 2 letnim okresem rękojmi (niezgodność towaru z umową). Informacje o czasie obowiązywania gwarancji znajdziesz w opisie produktu, na stronie dot. zgłoszeń reklamacyjnych lub na stronach internetowych producentów.
Prosimy przed odebraniem przesyłki sprawdzić, czy nie posiada ona widocznych śladów wskazujących na możliwość uszkodzenia zawartości w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki oraz sporządzenie protokołu szkody z przewoźnikiem, a następnie skontaktowanie się z nami.
Tak, w naszym sklepie możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki - nie trzeba podawać przyczyny zwrotu.